Rekuperacja

Agencja eventowa Kraków

Agencja eventowa Kraków Jeśli chodzi o organizację eventów na terenie Krakowa i okolic, zrezygnuj z szukania firmy z drugiego końca Polski. Postaw na nas, nTertainment, najlepszą agencję eventową w Krakowie, która doskonale zna specyfikę branżową miasta, a co za tym idzie, zorganizuje event, który doskonale trafi w gusta mieszkańców, a tym samym gości. Profesjonalizm i kompleksowe działanie – na to możesz liczyć w pierwszej kolejności. Przy organizacji zajmiemy się nawet najdrobniejszymi szczegółami imprezy, do każdego zadania przydzielimy dedykowany zespół i skorzystamy wyłącznie z bezpiecznych, nowoczesnych atrakcji, które wyróżnią Twój event na tle pozostałych, dziejących się w tym samym czasie i zbliżonym miejscu. Zainteresowany? Po więcej informacji zerknij na naszą stronę internetową lub skontaktuj się z naszym zespołem.

Szczegóły strony ntertainment.pl:

Podlinkuj stronę ntertainment.pl:

Agencja eventowa Kraków

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Sala Weselna Amadeusz - dom weselny, przyjęcia weselne - Łódź »

    Ekskluzywna sala weselna Amadeusz istnieje od 1999 roku i jest prestiżowym miejscem na zorganizowanie wspaniałego wesela. Ekskluzywny wystrój, fachowa obsługa i wyśmienita kuchnia to to co nas wyróżnia. Organizujemy wesela do 150 osób. Sprawiamy aby ten jeden z najważniejszych dni w życiu pozostał na lata w pamięci.

    Data dodania: 19 09 2011 · szczegóły wpisu »
  • Zespoły weselne »

    Organizowanie wesele to wiele zynności, na które zawsze trzeba zwracać uwagę. Dzisiaj jest o wiele łatwiej niż jeszcze kilkanaście lat temu. Bez problemu można znaleźć firmę, która zajmie się całą organizacją wesela. Bardzo często ma ona samochód, którym pojadą młodzi do kościoła, fotografa, który im zrobi zdjęcia i zespół weselny, który będzie grał do białego rana. Trzeba przyznać, że to naprawdę bardzo duże udogodnienie. Oczywiście to my decydujemy ostatecznie jak ma wyglądać taka uroczystość, ale na pewno każda pomoc jest przydatna. Jeśli wybieramy zespół na wesele to nie bierzemy pierwszego lepszego, jaki się trafi tylko dokładnie taki jak nam odpowiada. Jak uda się należycie zorganizować wesele to każda ze stron odetchnie z ulgą. Jakby nie patrzeć nie tylko rodzice i młodzi będą się tym wszystkim denerwować. Organizator też nie wie czy będzie to wszystko ze sobą współgrało? Zdarzają się przeróżne niezaplanowane wypadki, których nikt nie może przewidzieć. Może się okazać, że zespół weselny nagle utknął gdzieś w korku, albo wokalista się rozchorował. Na weselu może przecież braknąć prądu i już będzie spory problem. Życie jest nieprzewidywalne i tak samo jest na weselu. Trzeba się do takich sytuacji przyzwyczaić, bo nie będą rzadkością. Jeśli wesele jest udane to od razu to widać że mogą się do tego przyczynić zespoły weselne. Jak się tylko wejdzie to widać rozbawionych gości i ogólnie przyjemną atmosferę. Przede wszystkim na weselu musi być wszystkiego w bardzo dużych ilościach. Nie może się tak zdarzyć, że zabraknie napojów czy zabraknie alkoholu. Jak braknie tego drugiego to już nie będzie wesoło. Tak samo jest z jedzeniem, które powinno być podawane w odpowiednich odstępach. Warto tego dopilnować, bo później goście większość zostawiają. Jeśli pojawia się jedno danie po drugim to gdzie to zmieścić. Przygotowane jedzenie powinno być świeże i należycie podane. Ma być na zimno niech takie będzie, ma być gorące to nie może być letnie. Jak czuć, że coś nie tak jest ze świeżością to jedzenie ląduje w koszu nie ma, co liczyć strat i łaszczyć się na kilka dodatkowych porcji.

    Data dodania: 10 11 2012 · szczegóły wpisu »
  • DJ TOMEK - Prezenter muzyczny śląsk »

    Drodzy państwo postaram się, aby Wasza uroczystość weselna była jedyną i niepowtarzalną, przez lata wspominaną przez was, rodzinę oraz waszych gości. Zapraszam wszystkich serdecznie na moją stronę internetową. Już od ponad dwudziestu zajmuję się prowadzeniem i kompleksową obsługa muzyczną uroczystości weselnych, poprawin, imprez okolicznościowych, firmowych, zabaw tanecznych, dyskotek (także dla szkół), studniówek, zabaw karnawałowych, sylwestra. Od początku mojej działalności, pracuję na wysokiej klasy sprzęcie nagłaśniającym i muzycznym, mam także wielotysięczną kolekcję nagrań z różnych gatunków i styli muzycznych od lat 60-tych po najnowsze hity. Nie ma dwóch takich samych wesel, dlatego dostosowuję się do nawet bardzo nietypowych propozycji kierując się zasadą że :KLIENT MA ZAWSZE RACJĘ. Gwarantuję udaną zabawę do białego rana przy najpopularniejszych przebojach tanecznych polskich i zagranicznych . Zaproponowane konkursy i zabawy weselne są ustalane ze zleceniodawcą. Na mojej stronie znajdziecie państwo również inne ważne informacje, cennik oraz księga gości. Masz pytania, zadzwoń lub wyślij e-mail, postaram się szybko i konkretnie odpowiedzieć. Moje motto :ZAWSZE DOBRA ZABAWA. Zapraszam wszystkich zainteresowanych do współpracy (także firmy). Wystawiam faktury VAT.

    Data dodania: 11 03 2013 · szczegóły wpisu »
  • Zaproszenia ślubne oraz akcesoria na ślub i wesele »

    Ceremonia ślubna jest niezwykłą okazją, w czasie której bez wyjątku wszystko musi być idealne. Preparacje do ślubu rozpoczynamy już wiele miesięcy przed faktyczną datą. Najważniejszym z priorytetowych elementów weselnego przyjęcia, poza nowożeńcami oczywiście, są osoby zaproszone, naturalnie więc należy właściwie zadbać o to, by stworzyć dla nich idealne zaproszenia ślubne i wręczyć je w odpowiednim momencie. Karneciki ślubne należy podzielić na dwie grupy. Pierwszą z nich są te zawierające gotowy szablon i treść, które można kupić w sklepach z artykułami papierniczymi. Drugą grupą są zaproszenia hand made, które zawierają zazwyczaj wybrany przez klienta, dowolny wpis. Jeśli chodzi o masowe zaproszenia weselne to wybór jest dość duży. Opierają się one na zaprojektowanym już, konkretnym szablonie, którego nie sposób spersonalizować a jedynie trzeba uzupełnić je podając szczegóły związane z datą i miejscem ceremonii oraz nazwiskami gości. Często spotykanym formatem jest prostokąt, a karnety wykonane są na papierze różnej, najczęściej niskiej gramatury. Koszty zakupu tego typu karnecików są dość niskie. Najczęściej podstawowe szablony kosztują w granicach złotówki. Do kartki dołączona jest koperta barwą uzupełniająca projekt. Diametralnie inaczej sprawa prezentuje się, gdy w grę wchodzą zaproszenia na wesele, które są tworzone ręcznie. Tutaj niełatwo zrobić uniwersalny kosztorys. W pierwszej kolejności trzeba zacząć od tego, że karneciki robione ręcznie można przejrzeć w internecie: na portalach aukcyjnych oraz butikach wydawnictw. Niekoniecznie muszą być one białe i tym bardziej nie muszą być zrobione z papieru. Istnieje tutaj swoboda dowolność doboru kształtu, formatu oraz surowca, z jakiego karnecik będzie wykonany. Obecnie dominuje kolor ecru, który stopniowo wypiera popularną niegdyś biel zaproszeń. Jeżeli panna młoda decyduje się na włożenie sukni w tym kolorze, to karneciki i wszystkie akcesoria ślubne powinny być dopasowane pod kolor sukni. W tym przypadku, cena karnetów robionych ręcznie na zlecenie w dużym stopniu zależy od surowców, projektu i metody wykonania. Na koszt wykonania dodatkowo będzie wpływać to, czy na karnecikach mają się znaleźć autorskie słowa. Pozwoli to zaoszczędzić czas na wypisywaniu zaproszeń. Dzięki temu na kartce znajdzie się informacja, w jakim kościele będzie uroczystość, kiedy, o której godzinie, gdzie będzie wesele. Dodatkowym kosztem jest jeszcze personalizacja na karnetach, czyli umieszczenie nazwisk gości.

    Data dodania: 03 07 2012 · szczegóły wpisu »
  • Modern Audio - Technika estradowa »

    Firma nagłośnieniowa Modern Audio. Proponujemy nagłośnienie i oświetlenie: koncertów, festiwali, dni miast, festynów i innych imprez kulturalno- rozrywkowych w plenerze, w halach, klubach, domach kultury, dyskotekach itp.Oprawę muzyczną DJ : wesel, festynów, dyskotek, bankietów, studniówek, komersów, zabaw karnawałowych, sylwestrów, spotkań integracyjnych itd. Technikę estradową i realizację dźwięku.Podesty sceniczne z podnoszonym aluminiowym zadaszeniem o wymiarach: 8x6m, 10x8m, 10x10m, 10x12mZapraszamy do zapoznania się z przykładowym cennikiem na naszej stronie: Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt, odpowiemy na każde pytanie!

    Data dodania: 20 06 2012 · szczegóły wpisu »
  • Protimer pomiar czasu na zawodach »

    Jesteśmy firmą zajmującą się Timing’iem - elektronicznym pomiarem czasu na zawodach sportowych.Mierzymy czas zaawansowanym technologicznie sprzętem BibTag Holenderskiej firmy MyLaps spełniającym światowe standardy pomiaru czasu, które są akceptowane przez międzynarodowe organizacje sportowe. Sprzęt tej firmy stosowany był np. na Igrzyskach Olimpijskich w Londynie w 2012 podczas zmagań triathlonistów i maratończyków.Pomiaru czasu najczęściej dokonujemy w takich dyscyplinach sportowych jak biegi, kolarstwo (szosowe, przełajowe, mtb), rolki, narciarstwo biegowe i inne. Wprowadzamy nową, jakość obsługi klienta dzięki elektronicznym formularzom zgłoszeniowym na strony www organizatorów i elektroniczny pomiar czasu. Dzięki naszemu bioPanelowi Organizator sam tworzy sobie formularz zgłoszeniowy, definiuje kategorie wiekowe uczestników, ilość dystansów, sposób mierzenie czasu. Profesjonalna obsługa zawodów sportowych w zakresie elektronicznego pomiaru czasu jest możliwa dzięki sprzętowi najwyższej, jakości i dzięki niezawodnym tagom RFID. Pomiar czasu na zawodach z naszą firmą ProTimer to szansa na zdrowe współzawodnictwo w wyścigach rowerowych, biegach lekkoatletycznych oraz narciarstwie. Prowadzimy szeroko zakrojone działania mające na celu upowszechnianie kultury fizycznej dla ogółu społeczeństwa, cieszymy się dobrą opinią wśród organizatorów z którymi współpracowaliśmy. Posiadamy dogodny system rozliczeń i przystępne ceny które można negocjować. Elektroniczny pomiar czasu to „coś”, bez czego nie mogą się obejść profesjonalne zawody sportowe. W zaplanowanych wyścigach uczestnicy z różnych kategorii wiekowych pokonują trasy na różnych dystansach w urozmaiconym terenie w każdej porze roku. Pomiar czasu z firmą ProTimer czyni każde zawody sportowe bardziej dynamicznymi, widowiskowymi i profesjonalnymi. Każdy zawodnik ma przypisany do siebie numer startowy, który jest jednocześnie numerem chipa. Chip jest naklejany na numer startowy bądź umieszczony w nim na stałe. Rozwiązanie to ogranicza do minimum czynności zgłoszeniowe i rejestracyjne zawodników. Dla zawodników jest to również duże ułatwienie – nie muszą zajmować się montażem chipa, nie muszą zwracać na niego uwagi. Wszystko załatwia numer startowy.Autorskie oprogramowanie, którym się posługujemy pozwala w dowolny sposób sortować i porządkować wyniki. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą pomiaru czasu, która umożliwi Państwu organizację zawodów na najwyższym poziomie sportowym i organizacyjnym oraz zdrowe współzawodnictwo wolne od pomyłek sędziów. Ponadto oferujemy dmuchane bramy startowe, tablice świetlne do wyświetlania wyników, zegary, pistolety hukowe, profesjonalne nagłośnienie, podium i wszystko, co jest potrzebne do organizacji dobrych zawodów. Zajmujemy się również rejestracją zawodników na zawody, czyli elektronicznymi zapisami. Listy startowe automatycznie pojawiają się na stronie internetowej naszej bądź organizatora.

    Data dodania: 05 05 2013 · szczegóły wpisu »
  • Wieczory panieńskie i kawalerskie »

    Wasi przyjaciele biorą ślub? Mamy dla Was najciekawsze pomysły jak wyprawić Im wieczór kawalerski, wieczór panieński. Zajrzyjcie na naszą stronę, a znajdziecie tam m.in. tancerza na wieczór panieński, wynajem limuzyn, tancerki na wieczór kawalerski, clubbing, kasyno, hummery, imprezowy autobus, londyński autobus, imprezowy tramwaj, spa, skoki ze spadochronem, masaż z dojazdem, salony piękności, paintball, sauny, strzelnica, sesja fotograficzna i inne często wykorzystywane pomysły na udane wieczory panieńskie i wieczory kawalerskie. Organizujemy nietuzinkowe wieczory kawalerskie i wieczory panieńskie w całej Polsce. Zarówno w dużych miejscowościach jak Poznań, Katowice, Warszawa, Wrocław, Łódź, jak i wiele mniejszych.

    Data dodania: 15 04 2013 · szczegóły wpisu »
  • Konferansjer Poznań »

    Zapraszamy do skorzystania z usług poznańskiego konferansjera. Konferansjer świadczy usługi w zakresie prowadzenia imprez okolicznościowych czy też imprez firmowych. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu wydarzeń z udziałem dużej ilości osób. Na przestrzeni ostatnich lat konferansjer prowadził wydarzenia dl takich firm jak POLSAT, PLUS GSM, czy Novotel. Pełna lista usług oraz dotychczas poprowadzone imprezy firmowe dostępne są na stronie internetowej. Konferansjer z Poznania świadczy swoje usługi na terenie całej Polski.

    Data dodania: 20 06 2013 · szczegóły wpisu »
  • Organizowanie imprez dla firm. »

    Organizujemy eventy dla firm:

    - imprezy integracyjne, bankiety firmowe, pikniki, imprezy taneczne, imprezy okolicznościowe, wieczory tematyczne.

    - wycieczki dla biznesu, wyjazdy motywacyjne dla firm, turystyka biznesowa.

    - outdoor oraz team-building, ponad 200 atrakcji w bazie, pojazdy mechaniczne, off-road, skoki spadochronowe, dmuchańce, techniki linowe.

    - rezerwacja hoteli dla firm, hotele na eventy hotele na imprezy firmowe, analiza hotelarska.

    Pracujemy Szybko, Solidnie, Profesjonalnie!

    KONTAKT:

    Projekt Efektywny
    tel: 32 746 01 00/600 994 707
    e-mail: kontakt@projektefektywny.pl
    www.projektefektywny.pl


    Wszystkie oferty:

    www.projektefektywny.pl/oferty

    Data dodania: 17 12 2013 · szczegóły wpisu »
  • Dmuchane zamki »

    Poznańska firma świadczy profesjonalne usługi organizacji imprez dla dzieci na terenie całego kraju. Firma AVEX w trakcie trwania imprezy zapewnia najmłodszym rozrywkę na dmuchańcach czyli dmuchanych zamkach i zjeżdżalniach. Nasze dmuchane zabawki przechodzą gruntowny przegląd techniczny przed rozpoczęciem każdej imprezy. Oprócz zjeżdżalnia dmuchanych posiadamy w naszej ofercie m.in. eurobungee, zorbing czy byk rodeo. W szczególności polecamy klientom atrakcje kolejka ciuchcia, która zawsze cieszy się dużym zainteresowaniem wśród dzieciaków. Posiadamy także sprzęt rozrywkowy dla osób dorosłych. Pełna lista wszystkich urządzeń, które możemy zapewnić w trakcie imprezy plenerowej dla dzieci dostępna jest na oficjalnej stronie. Znajdują się tam również dane kontaktowe z naszą firmą. Serdecznie zapraszamy do współpracy!

    Data dodania: 27 03 2014 · szczegóły wpisu »
Rekuperacja